11 October 2012

tahun 3 yang tough.


baru baru ni penulis ada update status kat fb
ttg aim penulis time konvo nt.
nak beratur depan-depan
amik skroll cepat2
kluar dewan nak amik gambar manyak-manyak dengan uia tercinta
abah ma family tercinta dan sahabat handai yang cool
dan dengan jambangan bunga ros merah hoho

mungkin bagi sesetengah orang mereka berpandangan yang saya ni kuat berangan
tapi jujur, saya tak berangan
itu memang apa yang saya nak.
beratur depan2 memang suatu yang menggembirakan 
kenapa?
sebab nama saya bermula dengan huruf "S". 
andai tunggu turn huruf nama memang tak best la.
plus nt ma abah datang tengok nt, takmau dorang tgu lame2 lam dewan konvo.
jadi, tuk kebaikan semua (bukan kepentingan diri sahaja)
aim saya grad nt kene dapat kan pointer yang tinggi
so saya boleh langkau nama2 yang ade di depan saya
n potong itu punya barisan.
insyAllah nothing is impossible
dan saya dan kawan-kawan akan wat yang terbaik.

memang sem ni tough.
sangat tough.
dengan workload yang banyak.
and commitment yang juga banyak.
kene bijak pandai menguruskan masa.
insyAllah bila niat kita betol kerana Allah,
semua urusan akan berjalan lancar.

moga dipermudahkan segala urusan
dan insyAllah.
IMPIAN itu akan tercapai.
doakan :)